Όπως δείχνει ο καιρός, διατρέχουμε τις αλκυονίδες μέρες, άρα ευκαιρία να μιλήσουμε γι' αυτές στο σχολείο. Ήδη είχε γίνει μια αναφορά όταν διαβάσαμε την ιστορία του Γενάρη της Λότης Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου για την αλκυόνη, όταν η Παγωνιά, η μητέρα του Γενάρη έφυγε για λίγες μέρες να επισκεφτεί την Άνοιξη για να φέρει φρούτα.
Πάνω σε αυτό το βίντεο είχα ετοιμάσει χαρτιά με κομμάτια της ιστορίας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια, χρησιμοποιώντας κάρτες με αριθμούς και πλήθος αντικειμένων, και με κλήρωση έπαιρναν την ανάλογη σελίδα για να την εικονογραφήσουν.
Είδαμε λοιπόν στον υπολογιστή το βίντεο με το μύθο της Αλκυόνης
Πάνω σε αυτό το βίντεο είχα ετοιμάσει χαρτιά με κομμάτια της ιστορίας. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ζευγάρια, χρησιμοποιώντας κάρτες με αριθμούς και πλήθος αντικειμένων, και με κλήρωση έπαιρναν την ανάλογη σελίδα για να την εικονογραφήσουν.
Διαβάζοντας ξανά την ιστορία, το κάθε ζευγάρι έβαζε στη σειρά τη σελίδα του...
... και έτοιμο το βιβλίο της τάξης μας!!!
Πάνω στο φύλλο εργασίας της Τάνιας παίξαμε με τις εικόνες και τα ψαράκια. Τα παιδιά διάλεγαν μια εικόνα στην τύχη και έβαζαν από κάτω τα ανάλογα ψάρια που έλεγε ο αριθμός.
Το ίδιο έκαναν στο τέλος με το φύλλο εργασίας. Ζωγράφιζαν τόσα ψάρια όσα δήλωνε ο αριθμός.
Κατερινιώ πολύ ωραία η ιδέα με την ιστορία σε ζευγάρια!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία Κατερίνα όλη η προσέγγιση στα μαθηματικά. Περισσότερο μου άρεσε και εμένα η ομαδική σύνθεση της ιστορίας. Καταπληκτικές οι ζωγραφιές των παιδιών. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήτέλειο το βιβλιαράκι σας !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ κορίτσια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφή