Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με τη γιορτή της 25ης Μαρτίου, ξεκινήσαμε με την αναφορά στο διπλό νόημα της γιορτής, Ευαγγελισμός της Παναγίας και Επανάσταση του 1821.
Μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό και διαβάσαμε σχετικά, είπαμε το ποίημα του Ευαγγελισμού, παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με το θέμα αυτό και φτιάξαμε τον Ευαγγελισμό σαν βιτρώ, όπως ο καλλιτέχνης Eric Frere, ιδέα που πήραμε απ' το blog της Μαρίνας.
Μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό και διαβάσαμε σχετικά, είπαμε το ποίημα του Ευαγγελισμού, παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με το θέμα αυτό και φτιάξαμε τον Ευαγγελισμό σαν βιτρώ, όπως ο καλλιτέχνης Eric Frere, ιδέα που πήραμε απ' το blog της Μαρίνας.
Ζωγραφίσαμε το ποίημα του Ευαγγελισμού.
Ετοιμάσαμε τις προσκλήσεις για τη γιορτή
Μιλήσαμε για τα ποιήματα και τα τραγούδια που θα πούμε στη γιορτή, τι λέει το καθένα, εξηγήσαμε τα γεγονότα εκείνης της εποχής (1821), τα διαμερίσματα της Ελλάδας, όπως αναφέρονται στα ποιήματα, τα είδαμε στο χάρτη,
, μιλήσαμε για τους ήρωες του 1821, την επανάσταση στη στεριά και στη θάλασσα, μέσα απ' τα βιβλία του Φ. Μανδηλαρά
και ζωγραφίσαμε
και ζωγραφίσαμε
Είδαμε πολλούς πίνακες ζωγραφικής με θέματα της 25ης Μαρτίου και τον πίνακα του Γύζη, το κρυφό σχολειό και τον "αντιγράψαμε"
Μάθαμε το Θούριο και τον Εθνικό Ύμνο, ποιοι τους γράψανε, διαβάσαμε τα Ελληνάκια της Ε. Φακίνου και φτιάξαμε "παραδοσιακά" πιάτα με εικόνες απ' το βιβλίο
Αντιστοιχίσαμε τις συλλαβές του συνθήματος ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ με τις λωρίδες της σημαίας μας, τις μετρήσαμε και μετά το αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας απ' την Τάνιας
Αντιστοιχίσαμε τις συλλαβές του συνθήματος ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ με τις λωρίδες της σημαίας μας, τις μετρήσαμε και μετά το αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας απ' την Τάνιας