Χειμώνας, κρύο, βροχές, χιόνι (όχι εδώ) και φυσικά ανάλογες οι δραστηριότητές μας.
Ξεκινάμε με την κατασκευή μας για τη γιορτή των 3 Ιεραρχών, ιδέα της αγαπημένης μου, Κατερίνας Παπαευθυμίου
Ζωγραφίζουμε "χειμωνιάτικα"
Παίζουμε και χορεύουμε στο ρυθμό του Βιβάλντι (4 εποχές, χειμώνας)
Σειροθετήσεις με χειμωνιάτικα θέματα
Γράφουμε το Χιονάνθρωπο
Ένα χαρούμενο διαλειμμα για τη συμμετοχή μας στην Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Παιχνιδιού
Φέραμε παιχνίδια από το σπίτι μας, εκτός από ηλεκτρονικά και με μπαταρίες, και παίξαμε ΟΛΗ μέρα με αυτά, και με τα δικά μας και με των φίλων μας!!! Ήταν τέλεια!!!
Επανήλθαμε όμως και ασχοληθήκαμε με πάγο, τήξη, πήξη γιατί είμαστε και επιστήμονες!!!
Βάλαμε στην κατάψυξη διάφορα υλικά για να δούμε ποια παγώνουν και ποια όχι. (νερό, χυμό, λάδι)
Μετά τα αφήσαμε σε διάφορες πηγές θερμότητας (καλοριφέρ, κουζίνα, ήλιο)
και βγάλαμε ανάλογα συμπεράσματα.
Αφού μάθαμε για την πήξη και την τήξη, γίναμε ζαχαροπλάστες και φτιάξαμε σοκολατάκια!
Παίξαμε με τον πάγο και τέμπερες και φτιάξαμε παγωμένα γλυπτά
Αλλά ζωγραφίσαμε και με παγωμένες τέμπερες
Κάναμε πειράματα και με διάφορα αντικείμενα, για να δούμε ποια επιπλέουν και ποια βυθίζονται.
Κάναμε υποθέσεις και βγάλαμε συμπεράσματα.
Για να ζεσταθούμε διαβάσαμε το "Ραφτάκο των λέξεων" και φτιάξαμε ένα πάπλωμα με "ζεστές" λέξεις
Χωρίσαμε λέξεις για χειμώνα και καλοκαίρι
τις κόψαμε στη μέση, τις ενώσαμε αλλά φτιάξαμε και νέες λέξεις
Βρήκαμε λέξεις με ίδια κατάληξη, σαν εικόνες και σαν λέξεις και τις αντιστοιχίσαμε
Κι έτσι δημιουργήσαμε το δικό μας ποίημα, με ομοιοκαταληξία, παρακαλώ!
Μας επισκέφτηκε το τμήμα της ΣΤ' από το 4ο Δ.Σ. Γαλατσίου, με το οποίο συστεγαζόμαστε και τα παιδιά έκαναν ερωτήσεις σχετικά με τα ιστολόγια και τα μπλογκ των σχολείων, μια και το είχαν συναντήσει στο μάθημά τους κι ελπίζουμε να τους λύσαμε κάποιες απορίες.
Μπαίνουμε σε αποκριάτικο κλίμα, σιγά σιγά, ξεκινώντας με το Μιρό και το καρναβάλι του, παράλληλα με το ένα πρόγραμμά μας στο eTwinning.
Μείνετε συντονισμένοι!