Σελίδες

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Ετικέτα ποιότητας!

Η πρώτη συμμετοχή του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning, για το σχολικό έτος 2016-2017, βραβεύτηκε με ετικέτα ποιότητας!!!
Το σχολείο μας πήρε μέρος στο πρόγραμμα Μια βαλίτσα υλικά και φαντασία στο νηπιαγωγείο (μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο αντίστοιχο άρθρο) και συνεργάστηκε με 12 σχολεία στην Ελλάδα και την Τουρκία.
Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι με τη βαλίτσα μας, το οποίο μας πρόσφερε όμορφες εμπειρίες και αναμνήσεις!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

  • Τις συντονίστριες του έργου που μας άνοιξαν την αγκαλιά τους, Εύη Τόλη και Έφη Παπαδοπούλου!!!
  • Τις υπέροχες συναδέλφους που συνεργαστήκαμε, Μαρία Νικοπούλου, Άρτεμις Μαστρανδρέα, Γεωργία Παγανιά, Άννα Φανουργιάκη, Έφη Ταραλάικου, Γιάννα Καπλάνη, Ειρήνη Παπαδημητρίου, Παναγιώτα Νιανιάρα, Κόννυ Λιάμπα, Κατερίνα Νιζάμη, Παρθένα Αλευρίδου, Όλγα Αρβανίτη, Χρηστίνα Μποτέλη, Πολυξένη Καραγιαννάκου, Γεωργία Βλάχου, Ευαγγελία Πετρογιαννη, Semra Kanra.
  • Τους γονείς των παιδιών μας, που ήταν πάντα δίπλα μας, σε ό,τι χρειαστήκαμε
  • ΚΥΡΙΩΣ, τους καταπληκτικούς μαθητές μας, που ενθουσιάστηκαν με το έργο και δούλεψαν με κέφι και μεράκι γι' αυτό!!!!
Ελπίζουμε αυτή να είναι η αρχή και για άλλα παρόμοια ταξίδια!!!
Το μήνυμα που πήραμε από την Εθνική Υπηρεσία Στήριξης του eTwinning

Αγαπητέ/ή Αικατερίνη Γαστεράτου (15o Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου),
Συγχαρητήρια! Μόλις σου απονεμήθηκε η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο Μια βαλίτσα υλικά και φαντασία στο νηπιαγωγείο!.
Συγχαρητήρια! Υλοποιήσατε ένα πολύ δημιουργικό έργο, το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να θεωρηθεί επιτυχημένο: ενεργή συμμετοχή των μαθητών, αλληλεπίδραση, δημιουργική χρήση εργαλείων ΤΠΕ, πολύ καλή οργάνωση του Twinspace, παιδαγωγική καινοτομία, συνεργατικές δραστηριότητες, αξιολόγηση και σχολιασμό των δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκαν! Καλή συνέχεια στο έργο σας και ευχόμαστε και άλλες επιτυχίες!
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Η Ομάδα του eTwinning


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.